9 Ağustos 2015 Pazar

On-Page SEO

Web Admin Merhaba, ben senin sonrası her üç H etiketleri kullanmayın biri için On-Page SEO, birkaç faktör eksik olduğunu da ben size SEO optimizasyonu düzgün kalın veya italik kullanarak değil fark ettim. On-Page SEO daha şimdi her zamankinden yeni Google güncelleme beri daha gelir: Panda. Artık geri ve sadece ping veya RSS Google PageRank veya Alexa Sıralaması almak için anahtarı beslemek göndererek, şimdi On-Page SEO İSTİYORUM. Sayfa On-SEO? İlk anahtar kelime anahtar kelime optimize etmek için bu URL.You görünmesi gerekir title.Then içinde var görünür ve sizin makalesinde% 3-5 güzel bir anahtar kelime yoğunluğu olduğundan emin olmalısınız Çok iyi nedir İlgili LSI (Latent Semantic Endeksleme) ile. Sonra birinci fıkrasında ve sayfanın son cümlesinde görünmelidir senin article.Your Kelime tüm H1, H2, H3 etiketleri yaymak gerekir. Blogunuzda bir sayfaya tek iç bağlantı olmalıdır Kalın ve keyword.There ve italik ilgili kullanım olmalıdır ve anahtar kelime olan bir alt etiketiyle bir görüntü olmalı ... .wait ben söylediklerini bile daha Şimdi var sizin için otomatik olarak bütün On-Page SEO, yapar ve basit bir WordPress eklentisi var mıydı? Bu doğru OTOMATİK var, sadece daha fazla bilgi için bu 4minute videoyu izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder